پرفروش ترین تلویزیون ال جی در سال 2020
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

درسال 2020 محصولات جدید با امکانات فوق العاده ایی توسط کمپانی بزرگ ال جی روانه بازار شد و برخی از آن ها به دلیل کیفیت و امکانات فوق العاده ایی که داشتن توانستند در بازار غوغایی به پاکنند ، یکی از این محصولات که در بدو ورود خود به بازار در سال 2020 توانست اعتماد کاربران را جذب و به فروش فوق العاده ایی برسد مدل NANO80 (نانو 80) است .این تلویزیون در سایز های 49،55،65 عرضه شده است.در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم ، پس حتما با ما همراه باشید.

تلویزیون ال جی NANO80

تلویزیون ال جی NANO80  محصولی متفاوت برای سال 2020 است که راه خود را از سایر مدل‌های موجود در بازار جدا کرده است. خصوصیاتی همچون فناوری نانوسل در این ال ای دی برخلاف مدل‌های دیگر امتیازی خوبی برای LED نانو 80 به حساب می‌آید. کمپانی ال جی صفحه‌نمایش این تلویزیون را به صورت تخت و با کیفیت تصویر  4kدر نظر گرفته که با همراه شدن ما در بخش‌های دیگر به عالی بودن این ال ای دی پی می‌برید. پنل IPS، استاندارد تصویر Active HDR و سرعت رفرش تصویر 60 هرتز از عالی‌ترین خصوصیات این تلویزیون 55 اینچ هستد. استاندارد تصویر Active HDR هم کمک می‌کند رنگ‌ها با حداکثر کیفیت نشان داده شوند و هم اینکه رنگ‌های سیاه و سفید را به صورت دقیق و برجسته نمایش می‌دهد. به وسیله سرعت رفرش تصویر این صفحه‌نمایش نیز برای همیشه از شر تاری‌های موجود در صحنه‌های پر سرعت نجات پیدا می‌کنید. طرف دیگر مشخصات این تلویزیون بالارده را بستر نرم‌افزاری آن به خود اختصاص داده که از مهمترین آنها می‌توان به سیستم عامل webOS و مرور گر وب اشاره کرد. به علاوه جستجوی صوتی و قابلیت اتصال به موبایل نیز همگی جزو مشخصات هوشمند این ال ای دی هستند. بلندگوها نیز بخش دیگری از مشخصات LED نانوسل ال جی می‌باشند که با مجهز شدن آنها به توان صدای 20 وات دقت و کیفیت بالای صدای هر برنامه به صورت کاملاً طبیعی به گوش می‌رسد. هوش مصنوعی ThinQ نیز به نوبه خود راهی عالیست تا با مچ کردن دستگاه‌های هوشمند به تلویزیون سایر تنظیمات مربوط به هر کدام را از طریق ریموت کنترل در دست داشته باشید. قابلیت ضبط، گیرنده‌های دیجیتال و DVB-S، پردازنده چهار هسته‌ای و بلوتوث نیز مشخصاتی هستند که تلویزیون ال جی به آنها مجهز می‌باشد. خوش طرح بودن تلویزیون ال جی نیز می‌تواند یکی از دلایلی باشد تا در سال 2020 خوش بدرخشد، لذا شما به عنوان یک کابر خوش‌پسند نه یک کاربر معمولی با برگزیدن این مدل LED هم رنگ و لعابی خاص به فضای خانه خود می‌بخشید و هم اینکه از امکانات آن به نحو احسن برخوردار می‌شوید.

کیفیت 4k با تصاویری فوق‌العاده 

یکی از مزیت‌های تلویزیون ال جی nano80 کیفیت صفحه‌نمایش آن است که با در نظر گرفتن کوالتی  4kبرای همیشه دید خود را نسبت به برنامه‌ها تغییر می‌دهید. بهتر است بگوییم نمایشگر این ال ای دی که مجهز به وضوح 2160*3840 پیکسل است از نظر کیفیت و کنتراست بسیار بهتر از Full HD عمل می‌کند و شما می‌توانید هر تصویر را به صورت شفاف و زنده مشاهده کنید. از طرفی دیگر موتور پردازشگر تصویر چهار هسته‌ای برای نمایشگر این LED اسمارت نه تنها کنتراست عالی ارائه می‌دهد؛ بلکه در عین حال نیز سبب تقویت رنگ‌ها می‌شود. این موتور همچنین نویز تصاویر را به حداقل می‌رساند و کیفیت تصویر را ارتقاء می‌بخشد. اگر به تصویر بالا نیز دقت کنید می‌بینید که نور در هر نقطه به صورت مناسب ارائه شده و حتی صحنه‌های تاریک را به صورت برجسته نمایش می‌دهد. 

حالت فیلم یکی از بهترین حالت‌های تصویری صفحه‌نمایش تلویزیون ال جی می‌باشد که سینمای واقعی را به منزلتان دعوت می‌کند. به بیان دیگر حالت FILMMAKER MODE در این ال ای دی که تنها در سینماها از آن استفاده می‌شود تصویر را درست مانند محیط سینما تنظیم می‌کند. نکته جالب توجه در این حالت این است که صحنه‌ها را خاموش می‌کند و به صورت بسیار خلاقانه یک تجربه سینمایی را برایتان فراهم می‌سازد. 

جذابیت رنگ ها با فناوری نانوسل 

کمپانی ال جی بر طبق عادت چند ساله خود همزمان در کنار تولید تلویزیون‌هایش بعضی از آنها را به فناوری نانوسل مجهز می‌کند تا با این کار محبوبیت بسیار بیشتری کسب کند. در سال 2020 نیز مانند سال‌های قبل از جدیدترین تلویزیون‌هایش با عنوان نانو پرده‌برداری کرد که ال ای دی NANO80 نمونه‌ای از بهترین مدل‌های تولیدی این شرکت می‌باشد. تصاویر خیره‌کننده و رنگ‌های جذاب و طبیعی از عهده فناوری نانوسل بر می‌آید. بهتر است بگوییم صفحه‌نمایش تلویزیون  4kال جی با مجهز شدن آن به فناوری نانوسل رنگ‌ها را آنچنان واضح و طبیعی نمایش می‌دهد که کیفیت تصویر خیره‌کننده در هر تصویر را به خوبی لمس می‌کنید. در حقیقت فناوری نانوسل رنگ‌ها را پردازش می‌کند و طول موج رنگ‌های سبز و قرمز را گسترش می‌دهد که با این کار سبب تولید مثل رنگ‌های واقعی می‌شود. 

کیفیت صدای تلویزیون نانو 80 

 

ال جی با جای دادن کیفیت صدای 20 وات برای تلویزیونNANO80  سال 2020 یک بار دیگر ثابت کرد که از نظر صدای واضح کاربر را کاملاً قانع می‌کند. مدل‌هایی مانند SM8100،SM8200 و SM8600 برای سال 2019 که از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بودند به همین میزان صدا مجهز بودند لذا از بابت صدای عالی هیچ نگرانی نخواهید داشت. هر کدام از بلندگوهای تلویزیون ال جی که دو کاناله هستند با توان صدای 10 وات از هر طرف صدایی با کیفیت تولید می‌کنند. فارغ از توان صدای ال ای دی ال جی اگر بخواهیم در مورد صدای فراگیر این تلویزیون بحث کنیم باید گفت این مدل مجهز به فناوری Ultra Surround می‌باشد. کار اصلی این تکنولوژی که ایجاد صدای همه‌جانبه است شما را از شر صداهای بی‌کیفیت راحت می‌کند. بهتر است بگوییم Ultra Surround از هر جهت صدایی با کیفیت و فراگیر تحویل می‌دهد. قابلیت AI Sound یکی از بهترین خصوصیاتیست که برای بخش صدای LED ال جی تعریف شده است. این قابلیت صدا را تشخیص می‌دهد و بسته به نوع محتوا صدا را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال شما در حال تماشای یک فیلم هستید این قابلیت صدا را به صورت خودکار تنظیم می‌کند که با این کار هیجان بسیار بیشتری به تماشای فیلم می‌دهد. 

سیستم عامل کاربر پسند تلویزیون ال جی NANO80

ال جی در سال 2020 یک بار دیگر درست مانند تمامی تلویزیون‌های هوشمندش از سیستم عامل webOS بهره گرفته است. این سیستم عامل دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می‌باشد که به وسیله منوی آن کار شما بسیار راحت می‌شود. به عنوان مثال وجود منوی این سیستم عامل هم به آسانی برنامه‌های مختلف را در اختیار قرار می‌دهد و هم اینکه با ورود به صفحات اینترنت می‌توانید به گشت و گذار بپردازید. در این میان اشتراک گذاری راهی عالیست تا بتوان از محتوای روی گوشی بر روی تلویزیون بهره‌مند شد.

یکی از بهترین مزیت‌های بسترنرم‌افزاری تلویزیون ال جی قابلیت پخش و مشاهده فیلم‌های انیمشین است که به وسیله آن فضای خانه به یک مرکز سرگرمی تبدیل می‌شود + Disney، برنامه Apple TV و Netflix از هیجان‌انگیز ترین برنامه‌هایی هستند که کاربر را به محیطی سرگرم‌کننده دعوت می‌کنند. کافیست رو به روی LED ال جی بنشینید سپس از جدیدترین فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و مستند گرفته تا ورزش همه و همه را با لذت بسیار بالایی مشاهده خواهید کرد. 

 





:: برچسب‌ها: پرفروش ترین تلویزیون ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: